2.4.08

Gnäll! (a.k.a I-landproblematik)

Jag måste börja sova på nätterna. Vad är det för fel på mej?
Spelar ingen roll hur lite jag har sovit. Jag kan gå runt o vara snortrött hela långa dagen men när klockan närmar sej tiosnåret och alla normala människor går och lägger sej, då blir jag helt plötsligt tvärpigg.
Det är otroligt irriterande. Om jag kan börja köra nattskift på jobbet hade jag blivit hellycklig. Det kan väl ändå inte vara normalt att hålla på så här eller?
Särskilt inte när man har två småglin som tycker att det är en bra och rolig idé att vakna klockan halvsju på morgonen.

Jag hade bestämt att jag inte skulle äta en enda liten godisrelaterad pryl den här veckan, inte förräns på lördag. Det gick ju jävligt bra. Idag är det tisdag och jag har ätit både glass (fast det var ju så fint väder) och äppelpaj men vaniljsås (jävla anneli). Varför har jag ingen karaktär? Hur får man karaktär?

Det verkar som att jag blivit blåst på tradera. På fyrahundra spänn!! Jag blir helt tokig av ilska men vad fan ska man göra?? Finns ju ingenting att göra åt det mer än att hota med död och förbannelse (och lämna ett jääävligt neggigt omdöme!). Så otroligt störigt.. as.

Jag är snuvig. och det kliar på armarna.

Imorgon ska jag till sjukhuset och titta på mina stenar. Känns otroligt deprimerande. Dessutom är det dyrt att gå till doktorn och jag har verkligen inga pengar just nu.

Allt är skit.

Inga kommentarer: