20.10.10

Jag är inte snabb.. Men jag är jävligt långsam!

För ungefär en evighet sedan fick jag en "utmärkelse" av min vän Eva, som bloggar på www.omstil.blogg.se (nej jag kan fortfarande inte länka, varför vet jag inte). Eftersom det är trevligt med utmärkelser och jag aldrig fått en förut så ska jag givetvis göra det som stod i utmärkelsen i fråga (om än lite sent), nämligen:
"The rules:
1. Post who gave you this award.
2. State ten things you like.
3. Give this award to 10 other bloggers and notify them with a comment."

Så här kommer det då, utan någon direkt inbördes rangordning:
1. Föga förvånande hamnar min familj på förstaplats.


2. Att läsa en riktigt bra bok. Så bra att jag glömmer bort att jag finns.

3. Alla mina övriga kära; syskon, vänner, övrig släkt, husdjur och så vidare.

4. Att ligga inbäddad på soffan med darlot och se en film samt möla i sej något jävligt gött.. typ min mormors cheesecake. Gärna efter att barnen somnat. Gärna med en riktig höststorm utanför.

5. Att dansa tills jag blir så törstig att jag bara måste dricka några öl.

6. Festivalsommar...


7. Eftersom jag är tjej så.. shopping.

8. Västkusten.. Back to my roots så, änna. Helst sommartid.


9. Att göra roliga saker i skogen. Helt fritt för tolkning men det är antagligen inte som du tror.

10. Resa! När jag blir rik ska jag resa nästan jämt.

Inga kommentarer: