6.10.06

...

Saxat ur Helgondagboken (i brist på ork och annat):

"hahaha.. så jävla bra:

jag: jag tänkte köpa pizza med, ska jag köpa åt dej också då eller?
Therese: Jaa! men vi kan väl dela på en, det räcker väl?
jag: Okej, men vad ska jag ta för nån då?
Therese: Jag vet inte, ta nån god.
jag: okej, men finns det något du inte tycker om att ha på pizzan så jag inte tar det.
Therese: nää.. jag vet inte.
jag: jomen kom igen, något finns det väl som du inte gillar? (lååång tystnad)
jag: KOM IGEN!
therese: jamen jag tänker! (lååååång tystnad)
jag: nä jag måste fan dra nu så nu får du säga?
(låååååååång tystnad) therese: jag gillar inte syltlök.

eller den här(i kön på maxi):

jag: fan jag kan inte stå upp längre till. jag har mens och det känns sådär äckligt du vet?
therese: hurdå?

jag(viskväser): jamen du vet.. typ som om muttan väger 10 kg och det hänger såna där små frukter som man sätter fast duken med utomhus på sommaren i blygdisarna.
Therese(nästan skriker): ja faan, jag vet! det gör så jävla ont, som om man hade en stor jävla babianröv hängandes mellan benen!
Varpå tanten framför oss i kön sätter i halsen och börjar hosta hysteriskt.

äsch.. det kanske inte var så jävla roligt ändå. ni skulle vart där."

Inga kommentarer: