14.7.07

...

Fy så fruktansvärt rastlös jag känner mej.. Jari hade en teori om att det kan bero på att det här är den första lördagen sen i slutet av maj som vi inte har något inplanerat, våra kroppar är inställda på aktivitet helt enkelt.

igår var vi iallafall på bio med Melvin för första gången. Det gick hur bra som helst, bortsett från att han blev lite uppspelt emellanåt och var tvungen att köra karatemoves i biostolen (vi såg den nya Turtles-filmen), och att han var helt deprimerad över att vi inte kunde se den hemma på tvn som alla andra filmer.
Hur förklarar man det här med bio-->dvd-->tvn hemma för en treåring?
Var hursomhelst en mycket trevlig fredag. Fast jag hittade ett par skitsnygga horstövlar på rean som jag inte hade råd att köpa fast dom var skamligt billiga och då blev jag lite deppig, men Jari var vänlig nog att upplysa mej om att det inte gjorde nånting eftersom jag ändå är alldeles för tjock för att kunna använda dom nu.. då kändes det ju mycket bättre.=)

(och förresten, det är en bebis i magen. Har haft den där ganska länge till och med. Närmare bestämt 21 veckor. Så om 4 månader kommer den ut! Och då ska jag bannemej köpa ett par horstövlar.)

Inga kommentarer: