22.7.07

...

Jahopp. Då var sista semesterveckan snart ett faktum. Sammanlagt tre soldagar på en hel månad.
Tack som fan. Men eftersom bebben i magen gett mej gallsten så blir jag förhoppningsvis sjukskriven nu fram tills jag kan opereras (vilket inte kan ske förrän jag fött färdigt). så då fortsätter jag ju att ha semester ett tag till.

I fredags var det i allafall fint väder och då var vi på fallens dagar med min mormor och morfar.
vilken jävla grottnivå det blev framåt kvällen alltså, så många fulla idioter på så liten yta är mer än vad jag pallar nykter. för att inte tala om alla fjortisbrudar som stapplade runt på stilettklackar iklädda enbart trosor (fast egentligen var det nog shorts, men jag tyckte att det var skrämmande likt boxertrosor) och minimala linnen trots att det var hyfsat kyligt frampå kvällskvisten.
Lyteskomik på hög nivå enligt moi.

imorgon blir det storstädning, så nu måste jag krypa upp hos min darling i soffan och ladda slackerpoints med pizza och film för att orka med.
over and out.

Inga kommentarer: