31.8.07

...

Med risk för att låta riktigt fjortisaktig så.. Jag vill suuupa! Jag vill dricka massa öl och massa drinkar och bli helt sinnesrubbad, göra en massa riktigt ångestframkallande saker och dansa hela natten.
Missförstå mej rätt, jag är helt överlycklig över min dotter därinne i magen och sen är det inte mer med det.
Men guuud, så jag längtar efter en redig karate-fylla. Särskilt nu när jag två helger i rad suttit och tittat på när folk tokfestat.
Som L sa; dom borde uppfinna något slags piller som liksom blockar moderkakan tillräckligt länge för att man skulle kunna supa till.
hade det vart snubbarna som fick släpa runt med barn i sina magar hade nog saker och ting sett helt annorlunda ut.
men wattaheck, det är ändå ett ganska billigt pris att betala när man tänker på vad man i slutändan får.


Inga kommentarer: