7.3.09

Utmanad.

Har blivit utmanad av:

www.fetbulan.blogspot.com (Funkar inte att länka.)


Till utmaningen då,
jo den består av 1 styck bild på dej själv utan snyggkänsla.Helst en bakfull,osminkad eller grimaserande hottie..hehe! Inga probs va?Sedan sju stycken tillhörande saker om dej självsom du tycker att du är grym på, riktigt bra på.
Det kan vara materiellt, praktiskt, emotionellt eller något du gjort som var så där riktigt bra.Hänger ni med?

Utmanar:

Alla som känner sig sugna.


Här är min bild, det är inte den allra fulaste, men eftersom jag inte har internet på den stationära datorn (där fulbilderna finns) för tillfället så fick det bli den här.
Och den är faktiskt ganska ful, jag ser helt ond och bulltokig ut.


1. Jag är bra på att fokusera och sedan genomföra, även om det inte alltid verkar som om det ska bli gjort så blir det det till sist, och oftast med gott resultat.

2. Jag är grymt mysig, glömmer aldrig bort att pussas och kramas varken med man eller barn.

3. Jag är skitbra på guitar hero, åtminstone om man jämför med jari.

4. Jag står för vad jag tycker till 110% och vänder aldrig kappan efter vinden för någon annans skull eller för att undvika konflikter.

5. Jag vet precis vem jag är och vad jag vill ha ut av livet.

6. Jag kan det absolut häftigaste partytricket, som ingen annan jag träffat kan.

7. Jag har världens bästa humor.

Shit vad svårt det var! Jag hade nog kunnat komma på lite bättre, djupare grejer... Men strunt samma!

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Ja, dina ögon skriker: "RÖR INTE MIN BULLE!!!!"
*skrattar*