6.2.10

Vintervila.

Just nu händer det inte så mycket som jag känner att jag behöver delge allmänheten. Samtidigt som det händer så mycket (oviktigt) att jag inte hinner skriva.

Jag fyllde 25 för en vecka sedan. Min födelsedagshelg blev så bra som den kunde bli och det är jag mycket nöjd över. På fredagen var vi ute och åt med mamma, bröder och morföräldrar. På lördagen hade vi födelsedagskalas så det skånga i Kuittinenborgen. Och på söndagen (som var den egentliga födelsedagen) låg vi som två vrak på soffan och gjorde just ingenting förutom att ynka och äta pizza. Jag tror till och med att Jari glömde att säga grattis. Och när folks ringde för att gratulera så var jag för bakis för att orka svara.

Jag trivs med att vara 25. Men jag skulle vilja vara sjutton igen, bara en enda dag.

Inga kommentarer: