13.8.12

Fred och kärlek.

Årets upplaga av Peace and love var hemskt trevlig. Här kommer lite bilder därifrån, även om jag som vanligt tog alldeles för lite kort, tyvärr.

Lunch i bilen på väg upp. Mattias hade bråttom och antalet pitstops minimerades så mycket det bara gick.

När vi kommit fram efter 4 adrenalinstinna timmar gick jag och mötte upp fina Linda och så kickade vi igång med Timbuktu och sol, gött!

Första förkröken, första kvällen! Som ni ser så var vi rätt peppade hela gänget.

En glad Jari och en morr-Lisa och husbilen där jag, Jari och Linda fick husera. Tack snälla Carina och Ralph!

Vi drack svindyra drinkar och missade Winnerbäck.

Vi hängde lite och tittade på folk.

Veronica var bäst! Jag och Lisa fuldansade som tokar och sedan var klockan helt plötsligt fyra och vi gick hem och hade fnissanfall på balkongen, lyssnade på Rihanna och väntade in soluppgången.

Vi hittade en pojke som vi ljög oss blåa inför.

På min och Jaris sexåriga bröllopsdag som inföll på fredagen gick vi och åt buffé på indisk restaurang. Maten var helt otroligt god vilket resulterade i den värsta paltkoma någon av oss nånsin upplevt. Vi rullade tillbaks till husbilen med håll och slocknade i Lindas säng eftersom vi var för mätta för att klara av att klättra upp på sovloftet. När vi vaknade såg jag ut såhär. Ögonen hängde och slängde efter för lite sömn och för mycket av allt annat.
Sedan var det lite sorgligt men ganska skönt att åka hem!

Inga kommentarer: