24.1.10

Trägen vinner.

Jag surfar just nu med hjälp av mitt mobila bredband. I enlighet med min vanliga tur har vi extremt pissig mottagning här hemma, men nästan överallt annars funkar det finfint. Min internetzabstinens är dock så pass stor för tillfället att jag försöker ignorera de långa laddningstiderna. Egentligen är det ganska bra för medans jag väntar så kommer jag mig för att göra sådant jag borde. Som att plugga till exempel. Det är ju faktiskt jättebra! Dessutom verkar det nästan som att modemet bara behövde lite tid att vänja sig; nu går det snabbare och snabbare. Snart hinner jag bara läsa en sida i Social omsorgsboken medans datorn laddar istället för tre.

Annars har helgen varit helt okej, trots förkylning. Imorgon är jag förmodligen uppe i sadeln igen. Att skjuta upp prov är bland det värsta jag vet så imorgon är det jag som masar mig iväg till skolan oavsett.

Inga kommentarer: