22.7.10

Fick en kommentar om huruvida jag sett den nya Twilightfilmen Eclipse än. Det har jag ju såklart. Och den var bra, även om jag fortfarande tycker att första filmen är den enda som ens är i närheten av böckerna. Men istället för att tjata om det tänkte jag lägga upp några bilder som jag hittade på en hata Twilight-sida och som jag inte kunde låta bli att garva åt. Det är ganska festligt att människor orkar lägga så mycket energi på att ogilla något. Det är ju inte direkt obligatoriskt varken att läsa böckerna eller se filmerna. Så varför bry sig? Bilderna är å andra sidan skitroliga men ni skulle se den här sidan.. Att ägna så mycket tid på att driva en antitwi-sida måste bottna i någon slags avund. Anyway:






Särskilt den översta och den understa är ju helt awesome! Hahaha.

Inga kommentarer: