3.11.10

Ordbajsar.

har äntligen fått igång mitt photoshop! Så gött. Äntligen lite ny design här på bloggen. dessvärre var det över ett år sedan jag använde photoshop senast, plus att jag inte har tid att sitta och leka och lära mig hur det funkar igen.. Så jag vet inte om uppdateringen innebar någon direkt förbättring. Nåväl.

Tentapluggar som ett djur just nu. Blir alldeles förtvivlad över att de satt ihop en sån pissig kurs med hundra olika infallsvinklar. Blir alldeles snurrig av att försöka klämma in allt i min stackars överhettade hjärna. Hoppas verkligen att det går vägen på fredag iallafall.. Vore så trist att behöva ha den här kursen hängandes över sig. Vill bara bli färdig! På måndag startar humanbiologin och det ska faktiskt bli riktigt kul!

Gjorde för övrigt något ännu läskigare än att övernatta i ett spökhus i helgen.
Hade nämligen Halloween-party för över 30 sexåringar i fredags. Det var helt galet! Är hemskt glad att jag inte ska bli lärare. Skrek så mycket att jag tappade rösten, men lyckades iallafall hålla dem någorlunda i schack. Och de hade jätteroligt! har fått komplimanger hela veckan av barn och föräldrar som tyckte att det var världens bästa kalas. Det känns fint. Melvin var hemskt nöjd och det är ju det allra viktigaste.

Nu lite mer plugg. Håll tummarna för mig på fredag!

Inga kommentarer: