5.6.10

Alltså, verkligen JÄTTEtråkigt.

01. hej: Tja!
02. senast köpta skiva: Den senaste med Kate Nash.
03. senast lästa bok: Under lysande måne av Lian Hearn.
04. senaste låten du hörde: Hollaback girl med Gwen.
05. vem fick du senast ett blandband av: Oj shit.. Av Jari när vi precis blivit tillsammans... Alltså för sju år sen!
06. vad heter din hund: Jag har ingen hund. Hade jag en skulle den heta Pixie.
07. har du dansat idag: Nej.
08. politik: Fortfarande grönröd.
09. är du bra eller dålig: Jag är väl som folk är mest. Nånstans mittemellan.
10. vad heter din cykel: ?
11. det bästa ordet: midnatt
12. senast inköpta sak: En ny plånbok.
13. syskon: 5 stycken!
14. icq eller msn: Facebook!
15. bästa skivan: Vägrar fortfarande välja en!
16. vad heter din pojkvän/flickvän: Jari-Pekka.
17. bästa egenskap: Hoppfullhet.
18. sämsta egenskap: Cynism.
19. bäst i livet: Älskade människor.
20. får jag vara med på: Öh? Det mesta?
21. ett litet rött paket: Får gärna innehålla pengar.
22. mest använda arg-fras: Fitta! (Men mest i smyg.)
23. vad vill du helst: Just nu, komma in på högskolan.
24. favoritfika: Chai-latte!
25. vilket årtionde: 60-talet.
26. jag ska aldrig: äta kött igen, sluta hoppas.
27. hur vill du dö: Stilla, hemma när jag är gammal. I sömnen bredvid mannen jag älskar.
28. jag vill vara: stark
29. bästa sport: fuck that shit!
30. bästa barnprogrammet: Svampbob fyrkant.
31. bästa vuxenprogrammet: Fortfarande True blood. Men Grey´s och Tudors står också högt i kurs just nu.
32. kärleken är: vacker och lite läskig.
33. färg på tandborsten då: Jari köpte en ny åt mig idag. En rosa för att jag är tjej.
34. röker: Sporadiskt. Vill inte. Är ju helt dum i huvudet.
35. www.lunarstorm.se: Nej, det var längesedan.
36. stad: Alinge-texas!
37. ballaste internethangoutet: Fortfarande Facebög.
38. vad är du nu: Trött och hemlängtig.
39. hur ser folk dig: Hur ska jag kunna veta det?
40. bästa spel: Silent Hill.

Inga kommentarer: