9.6.10

Prisa gud! Här kommer skatteåterbäringen!

Tyvärr finns det mer än ett hål att stoppa den i efter utlandssemestern.
Men lite roligt måste man ju få ha också! En ny fin sommarjacka på rea, ett nytt skärp, en ny fin lugg och en ny underlagskräm är jag väl värd? Plus biljetten till PeaceandLove dårå.
I helgen blir det en liten punkfestival i Munkedal med. Ska bli kul. Jag har ju faktiskt inte varit ute och galejat på bra länge nu. Och på fredag tar jag studenten, på riktigt! Och gravid är jag ju inte heller den här gången så detta måste givetvis firas ordentligt. Så 8000 in my pocket sitter som ett smäck just nu.
(19500 om jag räknar med Jaris pengar, och eftersom han är min sugardaddy så gör jag givetvis det.) Det ekonomiska och förståndiga hade givetvis varit att låta de pengar som blir kvar när vi lagat bilen och betalt det som ska betalas gå raka vägen in på sparkontot.
Men hey! Hur kul är det?

Inga kommentarer: