5.6.10

Hej! Jag har tråkigt.

band: Yeah yeah yeahs
skiva: Vägrar välja en!
låt idag: Sunday morning- No doubt
film: Dancer in the dark
tvprogram: True blood, just nu.
tidning: Läser typ aldrig tidningar.
bok: Läser just nu Sagan om klanen Otori och det är världsklass!
djur: Anarcats
mat: Pizza forever.
godis: marsipan och choklad, helst samtidigt.
fika: Chai-latte
författare: John Ajvide Lindqvist, och Steffie så klart!
genre: Tjejvrål!
klädesplagg: pyamasbyxor
skor: Converse
märke: Odd Molly
pjäs: Åh. Det var så längesedan. Såg en som hette Eldansiktet för 100 år sen, den var bra.
färg: Lila
minne: Mina barns födelser.. yada yada.
konsert: Bob hund är ju alltid ett säkert kort.
festival: Roskilde
fetisch: händer/tatueringar
om jag skulle få barn vad skulle de då heta: Skulle jag få ett barn till (gudarna förbjude) så skulle den heta Hedvig eller Willem.
någonting du inte vet är: att jag nästan alltid sover i Jaris gamla avlagda boxershorts.
när jag var liten var jag: ofta sjuk och löjligt benig.
tre ord som beskriver mig själv: bla bla bla
det här yrket vill jag ha: Sjuksyrra
detta hade jag velat uppfinna: Internet
det här gör mig helt sjukt förbannad: Äckliga kärringar med päls. Bland mycket annat.
det här får mig att bli exalterad av glädje: Goda människor som förgyller min tillvaro.
den snyggaste frisyren är: helt beroende av vem den sitter på.
det här är mina största intressen: Att läsa och lyssna.
det här är mina dåliga sidor: Blir skitsur när jag är stressad, är jävligt cynisk och har värdelös karaktär.
det här är mina bra sidor: Jag är snäll.
någonting som är sjukt irriterande är: just nu att det är strålande sol ute, och jag jobbar.
fobier: Alla elaka människor som kan göra mina barn illa och hår. Jag hatar hår.
tvångstankar och handlingar: inte äta upp sista kanten på smörgåsen,alltid hoppa över tredje sista trappsteget,fylla på mer mjölk innan den andra tar slut,aldrig svara i telefon om det inte gått två signaler, aldrig dricka ojämnt antal klunkar vatten..jag kan fortsätta länge.
politisk tillhörighet: grön med en touch av rött.
ett råd jag vill ge dig: Peta inte näsan i bilen. Det finns alltid någon som ser dig.
ett bra band på x: x-ray spex då. För det är det enda jag vet.
såhär mycket pengar har jag på mig just nu: Inte en spänn.
det löjligaste jag vet är: nazister
det roligaste jag vet är: kärleksmys
det tråkigaste jag vet är: matte B
tre ord som rimmar på varandra: jul kul ful

Inga kommentarer: