5.6.10

Hade en trevlig kväll igår. Käkade "riktig" pizza på verandan och stekte pannkakor åt ungarna. Melvin åt fem stycken (grov pannkaksabstinens). Sedan kollade vi på den här filmen:

Jag hade läst att den skulle vara kass, men jag tyckte att den var oväntat festlig och helt okej. När det var dags att krypa till kojs insåg jag till min stora sorg att det är min jobbhelg nu, detta hade jag helt lyckats förtränga och insikten blev inte direkt angenäm. Så nu sitter jag på jobbet och glor på det fina vädret. Det fanns potential för att bli en riktigt trevlig helg. Fanns. Varför är det hundra gånger tristare att jobba när solen skiner?

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Här blev det "New Moon". Förstår inte hysterin kring det, men det vågar jag knappt skriva här... ;-)

Tacka vet jag True blood! :-)

Jennywise sa...

Filmerna är nog rätt värdelösa om man inte läst böckerna först. Man ser dem mest för att Edward är heeet! Böckerna is the shit.

Och True blood är bästa serien någonsin, men det ena utesluter ju tack och lov inte det andra.