23.9.09

Morgonpasset.

De numera sällsynta gånger jag åker bil till jobbet (som idag, eftersom det var Jaris tur att vabba och Melvin har öroninflammation) brukar jag lyssna på morgonpasset i P3. Jag tycker att Hanna är skitrolig, bara jag hör hennes dialekt så blir jag alldeles fnissig. Martina duger väl också, även om hon verkar anstränga sig lite väl hårt för att vara frän och skojig.
Men sen har vi Kodjo, och jag är ledsen att säga det men vad i hela Hälsingland är den killens problem? Han gapar och skriker och ska försöka vara rolig på samma sätt som upptrissade lågstadiekillar gör när de inte känner sig tillräckligt sedda, och lyckas i mina öron bara vara jävligt störig. Det hade väl funkat om det han sa åtminstone hade varit roligt. Men inte ens det. INTE ENS DET.

Inga kommentarer: