29.12.10

Jul och så.

Nu var julspektaklet över för den här gången. Det har varit mysigt och trevligt i vanlig ordning. Gav och fick fina klappar och hade en trevlig kväll hemma hos mormor.
Fick bland annat fem biobesök med barnvakt av mamma. Toppen! Bättre kan det nästan inte bli.

Dagen innan julafton hade vi i vanlig ordning uppesittarkväll här hemma med en hög trevliga vänner. Och vilken uppesittarkväll! Kom i säng framåt femsnåret och var bra sliten på julaftonsmorgon, vilket Jari som fick vara den ordentliga av oss hade vansinnigt roligt åt. Men vansinnigt roligt hade vi under nattens gång också så det fick det vara värt.

Igår tog jag mod till mig och åkte till Borås med barnen. Vi hade en trevlig dag. Hämtade ut den där gamla trista tentan, käkade på Max och besökte Stadsparksbadet så att ungarna fick leka av sig. Var ju inte helt fel att flyta runt i en varm bubbelpool i några timmar för min del heller.

Nu är det nyår kvar att se fram emot, sedan börjar årets värsta tid enligt mig. Jag hatar att vänta på våren!

(Skrev klart inlägget under också, lite hastigt och oinspirerat. Får ta och beta av den där listan lite pö om pö när jag känner att jag har tid.)

Inga kommentarer: