23.6.09

Nu rullar vi!

Imorgon vid den här tiden sitter jag i min ölstol och dricker.. öl.
Fy fan vad fint det kommer att bli. Bror min är redan på plats och har dunkat upp vårt tält så nu ska vi bara ta oss upp så är allt som det ska vara.
Har varit grymt hektiskt idag. Mycket som ska fixas innan avfärd som vanligt.
Men nu tror jag att allt är packat och på plats så imorgon klockan två blir det avfärd till Peace and love. Härligt!
Festival är bannemej något utav det bästa som finns.
Extra roligt nu när alla mina älsklingar ska med. Vi kommer ha så ruskigt kul!

Midsommar flöt förbi lugnt och stillsamt men trevligt. Massa god mat och Guitar hero med min darlo Anneli halva natten, sedan Sommarsolståndsfirande på lördagen med mina favoriter. Kunde inte vart bättre. Eller jo, solen kunde ju strålat lite mer men man kan ju inte få allt.

Nu är ju vädret på topp iallafall, och jag med! Nu rullar vi!

Inga kommentarer: