15.6.09

Oops! I did it again.

Vad är det med potatisfestivalen som gör att man överdoserar nått så in i bomben?
Det var likadant förra året. Är det de billiga vattenutblandade ölen som gör det? Är det ångesten över att gå ut och titta på när hela Alinge-texas praktiserar avancerad karatefylla samtidigt och på samma plats? Eller är det de båda i kombination?

Jag vet inte. Men det var sjukt kul iallafall. Med VIP-gäst från Götet och allt.
Jag var fortfarande full igår, vilket har medfört en riktigt besvärlig bakfylla idag istället. Som löken på laxen har M (min brukare) först lyckats skalla mig stenhårt över näsan och sedan skrapade hon sönder min hornhinna med sina rakbladsvassa naglar när hon med läskig pricksäkerhet körde in två fingar rätt i ögat på mej. Detta gjorde ju knappast min huvudvärk mer medgörlig om man säger så.
En underbar måndag på jobbet helt enkelt...

Inga kommentarer: