12.6.09

Skitdag.

Det här vädret alltså.. Hur deprimerad blir man inte?
Enda anledningen till att inte dejta en Twilightvampyr måste vara att man skulle bli tvungen att stå ut med sjukt mycket dåligt väder...

Det är ju le potatisfestival här i Alinge i helgen, och eftersom jag litade blint på väderprognosen som utlovade en eftermiddag med uppehåll lovade jag Melvin att vi skulle ta en sväng ner till tivolit.. Stort misstag eftersom uppehållet lös med sin frånvaro.. Men orka ta den striden med en femåring... Det var bara att snällt pallra sej ner till tivolihelvetet och titta på medans han åkte i spöregnet.

Underbar dag.

Men kvällen blev bra iallafall. Vin, jordgubbar och Twilight (It´s like my own personal brand of heroin) i min ensamhet eftersom Anneli fick barnvakt och dissade vår Twilightkväll. Jari jobbar natt så jag fick drömma ifred, haha.

Imorgon blir det mer tivoli och sedan dissar jag man och barn för att gå ut och göra potatisfestivalen osäker. Been there, done that. Men det ska bli kul iallafall!

Inga kommentarer: