17.6.09

Semester!

Idag går jag på min sjuveckors ledighet. Det ska bli grymt skönt eftersom jobbet de senaste veckorna tagit otroligt mycket på mig.. Nu ska jag koppla bort det och bara njuta i fulla drag! Inget jobb med allt vad det just nu innebär, inget plugg. Bara sol sol sol och öl och vänskap och kärlek. Underbart! Jag vet att det här kommer att bli en riktigt shysst sommar.

Om en vecka är jag, min fina make och bästa Anneli (plus hennes hemlis, och en massa andra sköna människor inklusive min fina lillebror) på Peace and love! Det känns så otroligt sjukt att det bara är en vecka kvar tills jag ska festivala i dagarna fem med människor som får mej att må bra. Inga barn, bara slappa och festa och ha det allmänt fint. Det ska bli så skönt!

Först är det midsommar med Liseberg och Sommarsolståndsfirande, nästa vecka åker vi till Borlänge och veckan efter det är det dags att köra band på Arvika och träffa ännu fler kära vänner. Längre än så planerar jag inte just nu. Det kommer att bli fullt upp ändå. Och det kommer att bli så bra!

Det finns nog inget som slår första dagen på semestern. När man vet att man har allting framför sig.

Inga kommentarer: