10.3.10

Idag har jag varit så otroligt duktig. Det verkade på morgonen som om jag inte skulle orka göra ett endaste dugg. Men sedan styrde jag upp mig och fick både städat, tvättat och diskat innan jag gjorde klart allt skolarbete jag låg efter med sen förra veckan. Mjae förutom matten då men hey! Jag har ju hela helgen på mig. Fy fan vad bra det känns nu! Som om ett berg har försvunnit från mina axlar. En vecka till i skolan, två prov och sedan är det en månads praktik och (förhoppningsvis) en vecka på Rhodos innan jag behöver jobba mig med läxor igen.

Fick mitt förstahandsval som praktikplats; en månad på IVA här i Alingsås.
Grymt asbra! Det ska bli väldigt intressant även om jag nog är lite Grey´s anatomy-skadad och tror att det ska vara rena rama romantiska Mercy West där på sjukhuset. Knappast troligt, va. Men spännande ska det bli. Jag skulle säga roligt om det inte rimmade så illa med intensivvård. Nu sova!

Inga kommentarer: