1.3.10

Return of the living dead.

Jag fick inte spelat alls i lördags. Var onormalt trött efter arbetspasset och somnade nästan på en gång jag kom hem. Och när jag vaknade berodde det inte på att det var dags att gå upp och jobba igen utan på att jag kände ett oemotståndeligt behov av att kräkas.
Jajjemen, magsjuka så det stod härliga till. Jag tillbringade tolv timmar i badrummet och sedan 15 timmar i sängen, snudd på medvetslös. Helt underbart!
Det var bara att ringa till jobbet och sjukanmäla sig, vilket tog emot något alldeles enormt då den jobbhelgen i månaden gör en avsevärd skillnad på min månadsinkomst. Så jäkla typiskt.
Hursomhelst väntar vi nu spänt på att se om övriga familjen klarar sig undan.
Än så länge verkar det lovande, men man vet aldrig hur lång tid det tar innan det slår till.

Jag är åtmistone hyfsat återställd nu. Matlusten lyser med sin frånvaro och pyamasbyxorna sitter lite lösare (vilket är bra!). Imorgon tar vi nya tag igen.

Inga kommentarer: