26.1.09

Redbull ger dig sömnlösa nätter.

Shit vad trött jag var igår. Jag var trött i lördags också så när jag gick av mitt pass klockan 21 tyckte jag att det var en bra idé att köpa en redbull eftersom det ju ändå var lördag och jag gärna ville vara uppe en stund innan jag däckade.

sagt och gjort, jag svepte en redbull på stående fot vid halvtiosnåret.
tänkte att det skulle hålla mej vaken en timme eller två extra kanske.

vad jag inte tänkte på är att jag varken dricker kaffe eller coca cola, nästan bara dricker grönt eller rött te och har druckit redbull två gånger tidigare i mitt liv.
kort sagt är jag rätt ovan vid coffein, så den där redbullen fick mej att studsa runt i soffan tills klockan var 3.30.
helt sjukt.. men nu vet jag att det funkar iallafall.

hursomhelst hade detta effekten att jag sovit cirka tre timmar när det var dags att hoppa upp och gå till jobbet. fantastiskt.

men nu har jag sovit ut, i nästan tolv timmar närmare bestämt. så nu tänker jag ta med mej trollen ner till stan och handla skor. sedan ska vi gå och käka pizza, för imorgon börjar mitt nya liv!

Inga kommentarer: