30.1.09

Tjohej!

Idag är jag glad! Den här helgen blir toppen!

1. Jag har köpt glitterskor och ska ner på stan och köpa jeans!
2. Ikväll ska jag ha min allra första träff och visa vårens Meandi-kollektion, ska bli så roligt! Är peppad!
3. När jag kommer hem ska jag dricka öl och kanske rent av ta mej ut och dansa eftersom barnen är hos sin mormor. (Skulle egentligen ut imorgon men barnvakten strejkar då så det får bli idag.)
4. Imorgon fyller jag år!
5. Imorgon ska jag på häxmöte och det är alltid trevligt, sedan ska jag hem och äta massa gott och hyra film- på min födelsedag ska jag bestämma helt själv!
6. På söndag ska jag åka och titta på vårt nya hem igen, mäta lite fönster och grejer. Barnen har dessutom inte varit där än så det ska bli himla skoj att få visa dem.
7. På söndag blir det kalas med smörgåstårta och min goa släkt, alltid trevligt att umgås med dem. Och att äta smörgåstårta.=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Wooaah! Glitterskor alltså!