10.12.09

All I want for christmas...

Kära tomten. Här kommer årets önskelista. Jag har varit en väldigt snäll och ordentlig flicka i år och jag skulle bli MYCKET besviken på dej om den inte efterlevs till punkt och pricka! Med hopp om att vi ses mycket snart!
Vänliga hälsningar Jenny

Vi mjukstartar med lite accessoarer. Tunnlarna ska vara 14 mm stora, för övrigt:




Sedan övergår vi raskt till klädavdelningen. För en gångs skull är det inte särskilt mycket jag vill ha därifrån:






Också ett par fina röda skor med:


På hem och diverseavdelningen är det också ganska blygsamt. Tur att jag är så ödmjuk och inte alls bortskämd, eller hur tomten?




Trodde du det var färdigt nu? Åhåhå (som du brukar säga)! Vi har ju elektronik, film och böcker kvar:





Sådär. Jag tror jag nöjer mig så. Men skulle du ändå känna att jag förtjänar mer ändå, så går det bra med diverse festivalbiljetter, tattoopresentkort, tv-spel med mera. Spotify premium på livstid skulle också sitta fint.
Tack på förhand!

1 kommentar:

norma sa...

Du får en liten julklapp av mig,

du är gudomlig varje dag