9.12.09

Pluggiller!

Har tokpluggat medicinsk grund hela eftermiddagen. Det är så tråkigt att klockorna stannar, men nu känns det iallafall som att jag har mitt på det torra. Fick för övrigt 40 av 44 poäng på psykologiprovet, och de två frågor som jag hade fel på var sådana som inte stod något om i min bok eftersom jag har en äldre upplaga. Jennys studieteknik är bra skit! Barnen är egentligen fortfarande förkylda, men jag får lämna dem på dagis en stund imorgon iallafall och hämta dem igen efter provet. Jag vill inte ha det hängandes över mig hela jullovet och de är ju trots allt feberfria och dör nog inte av ett par timmar på dagis (platsen där förkylningen ifråga hursomhelst kommit ifrån). Håll tummarna för att det jäkla provet går vägen nu! Mikroorganismer är komplicerade grejer.

Inga kommentarer: