15.12.09

Galet!

Shit pommes, vilken jobbig tisdag! Två prov på samma dag funkar helt enkelt inte. Jag somnade så fort jag kom innanför dörren och drömde komvuxmardrömmar där Jari börjat på komvux och skämde ut mig på diverse olika sätt. Sov i nästan tre timmar och nu tänker jag gå och fortsätta med det. Imorgon blir det en tripp till Trollhättan på eftermiddagen och jag ska ha psykologiprov på torsdagmorgon och måste skriva klart min bedömingsuppgift i arbetsmiljö och säkerhet innan torsdageftermiddag.
Vet inte hur jag ska orka/hinna med allt. Men det får ge sig, fast inte just nu.

Mitt snyggo till man har bakat finska julpiroger (piroger fyllda med risgrynsgröt) och det är den enda belöningen jag unnat mig i dag. Men den är bra! De är tokigt goda.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Piroger med gröt? Lät aningen skumt. Men det finns ju människor som tycker om pannkakor med ketchup på, så... ;-)