4.12.09

Mycket att göra = Död blogg.

Det sa plupp och så var den här veckan över. Det har varit fullt upp i skolan plus att jag besökt det mytomspunna Gekås. Mycket bra; alla julklappar är inhandlade plus en hel del annat bös som jag insåg att jag inte kunde leva utan först när jag såg det. Jari, mor och en bror var också med. Jari och Johan trivdes över all förväntan. Vi åker nog tillbaka inte alltför snart.

Ikväll är det julbordsdags med Jaris och Johans jobb. Jepp, ni läste rätt. Och jepp, visst är det svågerpolitik, men varför inte? Att ha en bror och man som arbetar tillsammans har både för och nackdelar. Det är mysigt att de är så tjenis med varandra. Men ibland blir jag nästan svartsjuk på att min bror får umgås mer med min baby än jag. Och det blir en hel del jobbsnack på familjesammankomsterna vilket kan bli jävligt tradigt i längden. Anyway, förhoppningsvis lyckas jag låta bli att dricka för mycket och bli pinsam i år. Det vore trevligt som omväxling.

Tog en "snabblunch" på stan med Anna-Carin förut. Den blev ganska lång, men trevlig. Hon är en så himla mysig tjej. Det är härligt med nya vänner!

Tillsist, en helt urbra jullåt. Lyssna och njut och var glada! Jag vet att jag är helt odräglig så här års, jag älskar julen och blir helt äckligt käck och gör en massa saker som jag normalt bara skulle fnysa åt.
Jag lovar att återgå till mitt vanliga cyniska jag på nyårsdagen.

Inga kommentarer: