26.12.09

Då var det över.

Vi har haft en enormt bra julhelg. Bästa på länge, länge.
Julafton var visserligen sjukt stressig men väldigt trevlig. Maten var supergod, stämningen på topp och allt kändes väldigt juligt. Och jag fick ett Wii av min toklillebror och mamma! Så glad! Vi har spelat nästan oavbrutet sen julaftonskvällen. Sportspelen är skitroliga men så fick jag Mario Bros Wii av Jari med och det är så jäkla roligt! Precis som Mario till 8-bitars fast rätt så uppdaterat, nostalgi! Dessutom fick jag både säsong 2, 3 och 4 av Greys anatomy så nu bor jag framför Tvn ett bra tag framöver.

Igår var det julfirande nr 2 hos svärföräldrarna. Jag var så trött att jag somnade efter maten (som också den var löjligt god, jag har nog gått upp fem kilo de senaste två dagarna) och sen var det ett helvete att ta sig hem i snökaoset, men vi hade trevligt där med.
Och idag blir det lite annandagsshopping följt av julfesten på Belle. Ska bli så himla roligt! Barnen åker till mamma idag och sedan vidare till min mormor så de kommer hem först på måndag. Imorgon kväll tänkte vi gå och kolla på Avatar och käka restaurang. Det blir inte helt fel det heller! Hoppas eran jul varit lika bra som min.

Inga kommentarer: