16.12.09

Slut. Färdig. Finito.

Idag gjorde jag nått fult. Något som jag aldrig trodde att jag skulle göra igen.
Jag skolkade! Visserligen bara från en lektion, men ändå. Jag skyller på för tidig jullovsleda.
Jag har inte direkt någonting att skriva. Att det har snöat vet ni förmodligen redan. Det roligaste som hänt idag var när Melvin frågade varför hans vantar luktar som Floyds (vår katt) mun... På den nivån är det.
Elle jo förresten! Jag vann korsett nummer fyra på Tradera för 189 spänn! Som hittat. Nu hoppas jag bara att den hinner komma fram i tid, och att den passar. Annars blir jag ledsen. Sista dagen i skolan imorgon, sista psykologiprovet, sen lov!
Det suger visserligen att man inte får pengar från CSN förrän i januari, men åh vad skönt det ska bli att bara gå här hemma och fjompa i tre veckor! Nu en sista skvätt socialpsykologi (som faktiskt är riktigt intressant att läsa om), sedan sängen!

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

JENNY!!!

I MISS YOU

Idag ska jag på New Moon...igen :P piluttadig!!!

Jennywise sa...

Men va faan! Sån´t får du ju tala om. Vad är det här för otrohet??