14.11.07

Jaha.. Verkar som om det blir igångsättning imorgon bitti.. Är så sjukt, sjukt nervös; på så sätt är det verkligen bättre att inte veta när det kommer hända. dels är jag nervös inför smärtan, den oundvikliga smärtan som jag visserligen ska försöka hantera bättre den här gången. Dels inför själva igångsättningen.. Det verkar vara så olika för alla hur det går.. en del upplever det som mycket enklare, andra verkar tycka att det är 1000 ggr värre än en vanlig förlossning.. det återstår helt enkelt att se.
Men mest av allt är jag nog nervös för att få träffa mitt lilla barn. fast nervös på ett bra förväntansfullt sätt.
Tänk, imorgon vid den här tiden har jag förhoppningsvis min dotter härute hos mej!

Det kommer inte att bli mycket sömn här inatt, kan jag lova. Även om sova är vad jag verkligen borde ta och göra.

Inga kommentarer: