19.11.10

Hipp hurra!



Idag fyller min tjej tre år! Hon är nöjd. och jag tycker det är bitterljuvt att hon börjar bli så stor.

Annars har det varit en riktig skitvecka. Lovis blev sjuk natten innan jag skulle ha tenta, fick värsta läskiga kruppanfallet, stackarn. Jag trodde vi skulle få ta oss en sväng till jourmottagningen mitt i natten. Men efter att ha vart ute och studerat månen en stund så blev det bättre.
Tentan dagen efter kändes däremot inte ett dugg bra. Nu kan man visserligen inte skylla på att man inte fått sova natten innan, men det gjorde ju inte tankeverksamheten bättre direkt. Jag tror att jag kommer få göra omtenta på delar av den. Dessbättre kunde jag alla ben, muskler och nästan alla blodkärl i kroppen på latin så den delen hoppas jag slippa göra om. Nåväl. Fick vara hemma med Lvois resten av veckan, och hon är fortfarande krasslig. På självaste födelsedagen.
Det är inte okej.

Inga kommentarer: