8.4.09

Åh så jobbigt...

Om 45 minuter blir jag tvungen att konfrontera en "kollega" som påstått för andra här på jobbet att jag sagt en massa saker som jag absolut inte sagt (vilket dom andra inte tror heller, men ändå).

Jag gillar inte konfrontationer. Samtidigt ligger det inte i min natur att bara hålla käften och ta en massa skit. Mina vänner säger att det är en skitbra grej att ha mej som man alltid kan skicka fram om någon dummar sej.=)

Det är nog så, och jag verkar nog som om jag är ganska stark när jag väl står där, men jag känner mig alltid som en liten rädd skit innan iallafall.

Det hade varit mycket bättre om jag kunnat ta några groggar innan, eftersom jag ärligt talat blir helt dum i huvudet och tappar all form av överlevnadsinstinkt när jag druckit (till exempel är det inte särskilt smart att hoppa på en två meter lång, snedfull kille på krogen och slå honom på käften)men jag tror inte att chefen skulle uppskatta att jag var full på jobbet, så det får väl gå ändå.

To be continued...

2 kommentarer:

Ina sa...

Jag vet hur det känns, du kan få låna min batong om det känns bättre. *kram* GLAD PÅSK

Jennywise sa...

haha, shyrre dej.=) detsamma! kram