14.4.09

Mycket tråkigt och lite roligt.

5300 ska de ha för att laga bilen. Hejdå festivalbiljetter!
Dessutom lyckades Melvin leka sönder vår blandare i badrummet så en ny sådan måste också införskaffas, och tills dess kan vi i princip inte duscha om inte en utav oss står brevid och håller i kranen. Helfestligt.

Det är många materiella motgångar just nu känner jag. Men det är åtminstone världsliga problem. Igår läste jag i tidningen om en familj som inte beviljats hemsjukvård åt sin döende ettåring. När man läser sådant så inser man att man minsann inte har rätt att gnälla. Det kunde varit så mycket värre.

Och nu till de roliga nyheterna (ja jag vet, nu skryter jag lite igen, men vad ska jag annars ha den här förbaskade bloggen till):
Hej!

Jag är redaktör här på FamiljeLiv och har läst din krönika om din rendezvous med Byggare Bob. Vi på redaktionen tycker att det är både rolig och välskriven och har därför valt ut den som gästkrönika i nästa nummer av magasinet, som kommer i juni.
Hoppas att du tycker att det vore kul att bli publicerad!


Jag blir överlycklig över att få bli publicerad. Även om det bara är i en liten tidning som jag misstänker att inte särskilt många läser så känns det ändå otroligt roligt! Ett steg på vägen, förhoppningsvis.

4 kommentarer:

Västgötskan sa...

Spännande! Det går inte att smygläsa denna någonstans i förväg...? ;-)

Ina sa...

GRATTIS, inte illa ju. En kändis. Kommer snart o hämtar autografen. *kram*

rullgardinsflikkan sa...

Haha fan va häftigt!!

Du är nu helt klart en fl-hora

Jennywise sa...

västergötskan: http://www.familjeliv.se/Forum-5-302/m40285023.html

Ina: Haha tack! Jepp, jag kan skriva den på dej på porrpatyt.=)

Rullis: Jag har alltid vart en Fl-hora, nu har jag sålt min själ till dem också!