24.4.09

Skitfredag.

Jag ska egentligen inte gnälla, eftersom jag har fått vara ute i det fina vackra vädret i flera, flera timmar under arbetstid.

Men det suger ändå så jäkla hårt att det är fredag och jag inte går av mitt pass förrän solen har gått ner. Man blir så otroligt galejsugen när det är sånt här väder så det är nästan löjligt.

Jag vill sitta på min veranda och sörpla på en vindrink medans barnen susar sött i sina sängar. Sedan skulle jag vilja kyssa min man hejdå och möta upp Anneli nere i stan för att dansa bort lite av Arvika-febern som härjar i min kropp just nu, som solen gjort sju resor värre.

Men det ser ju så att säga rätt brunt ut.

Imorgon tar jag med mej ungarna ner till tjörn för att hälsa på far. Var längesen så det ska bli trevligt.

Jari ska spela in en ny skiva i helgen. Kul för honom.

Jag fick köpt nya sandaler idag iallafall. Alltid något.

Inga kommentarer: