21.4.09

Gah!

Jag är så otroligt trött på top model! Min brukare har en fix idé om att alla kanaler utom Tv3 är skit. Min åsikt är precis tvärtom; Tv3 är skit.
De visar top model varje dag, det tar aldrig slut. Och har du sett ett avsnitt har du sett alla:
I början är tjejerna bästisar. Sedan blir de bittra fiender som pratar skit om varandra. Så fort något går emot dem börjar de grina: De tänker klippa mitt hår-grin, någon sa emot mej-grin, någon åt upp mitt äpple-grin, jag fick inte den finaste tröjan inför fotosessionen-grin and on and on i all evighet, amen.

Det verkar svårt att vara snygg och intelligent samtidigt. När man ser på top model blir man övertygad om att det är stört omöjligt.

Tur att jag kan gå och titta på mig själv och konstatera att det finns undantag som bekräftar regeln.=D

Inga kommentarer: