8.4.09

Nu är jag uppriktigt, jävla ledsen...

Upptäckte just (för sent, som vanligt eftersom jag är så jäkla EFTER jämt) att Yeah yeah yeahs, mina husgudar, mitt absoluta favoritband alla gånger spelar på Debaser i stockholm den åttonde maj. Klang och jubel ända tills den bistra sanningen gick upp för mig; det är slutsålt! SLUTSÅLT! Om man inte vill sitta bakom nån fånig ruta i någon fånig biograf ovanför den riktiga klubben- nej tack! Jag vill vara i draget, annars kan det faktiskt kvitta.

Shit. Den här dagen var dålig innan. Nu blev den riktigt sunkig alltså.

Så nu är frågan, ska man lägga 2450 kr på en Roskildebiljett för att få se dem? Alla andra band som spelar på Roskilde är skit. Men det kan faktiskt vara så illa att det är värt så pass mycket pengar bara för att få gå på Yyys.

Det allra mest sorgliga är att jag såg dem Emmaboda för några år sen, men då var jag så trött och bakfull att jag sabbade alltihop. Idioti!

Åh Karen-O, hur kan du göra så här mot mig? Kom till Göteborg också, snälla snälla!!!

Inga kommentarer: