21.4.09

Glada ointressanta nyheter!

Min morfar lagar bilen, och det kommer bara att kosta oss 700 spänn för delarna som fattas! Känns otroligt skönt; vi har redan helt bisarrt mycket utgifter den här månaden så de 4700 vi sparar nu behövs ändå.

Dessutom fick jag ledigt från jobbet på Valborg, trodde aldrig att det skulle gå att lösa med så kort varsel så jag blev mycket positivt överraskad.
Så nu får jag också vara med och fira den fina gröna våren! Härligt!

Jag har egentligen ingenting intressant att skriva. Huvudet är alldeles tomt och med tanke på att jag jobbar 5 dagar av 7 den här veckan (om man räknar fredag-fredag) så händer det inte så mycket. Jag blir trött och oinspirerad på jobbet, that´s it.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Egentligen, hälsar språkpolisen. Sorry, kunde inte låta bli. ;-)

Jennywise sa...

Man får faktiskt särstava när man är trött och oinspirerad!=) Men jag skäms lite, har ändrat det nu.