10.4.09

Uppförsbacken som började och sedan bara fortsatte.

Imorses var det trögt att gå upp. Var på Blåkulla-fest igår (Nej det är inget dåligt skämt om att jag flugit till blåkulla, hohoho. Jag VAR faktiskt på Blåkulla-fest, fast i Göteborg)och hade någon slags plan om att jag skulle ta det väldigt lugnt och åka hem väldigt tidigt eftersom jag skulle jobba ett av mina härliga pass idag.

Jag skötte mej anmärkningsvärt bra, iallafall på drickdelen. Däremot snubblade jag inte i säng förräns vid kvart i fyratiden. Det var ju ganska dumt eftersom jag var tvungen att gå upp igen klockan åtta. Men tiden går fort när man har roligt.

Jag kom upp och iväg trots allt. Och imorse var jag ganska trött men sedan har det bara blivit värre och värre. Nu är klockan sex och jag är färdig för sängen. Det är tre timmar kvar och det är tveksamt om jag klarar det utan att nicka till. Spännande.

Och våran bil är trasig. Det är inte ett dugg spännande. Men dyrt, antagligen.

Inga kommentarer: