6.10.08

Men gah!

Om det sitter en skylt med texten INGEN REKLAM ELLER KRISTEN PROPAGANDA på en brevlåda, hur respektlös är man inte då om man envisas med att pula ner sina jävla vakttorn och kristna perspektiv i den brevlådan iallafall?

Vad tror dom? Att dom vinner pluspoäng och får mej att genast konvertera genom att helt uppenbarligen skita fullkomligt i min önskan?

Fattar dom på allvar inte att det blir precis tvärtom?

Om jag tyckte att dom var dumma i huvudet innan, hur mycket mer dumma i huvudet blir de inte när de i någon sorts patetiskt övermod prackar på mej sin skitpropaganda trots en fet uppmaning att låta bli?

Alltså, jag vet att det egentligen inte spelar någon roll, jag kan ju bara slänga skiten.
Och det enda som händer är ju att mitt förakt fortsätter att öka.
Men jag blir arg ändå för på något sätt tycker jag det är både respektlöst och integritetskränkande att bara ta sej friheten att göra precis tvärtemot vad jag bett om.
Det är MIN brevlåda!!

Inga kommentarer: