10.6.08

gosh!

Det är så jävla varmt i våran lägenhet!
jag vill vara naken men det går ju inte eftersom grannarna ser rakt in i typ 80% av lägenheten.
kan bli pinsamt att mötas nere vid brevlådorna då.
måste flytta.

Lovis är konstig, hon är supervarm, gnällig och vägrar äta. Jag sätter min högra på att det är en tand på G.
Kul för henne, då kan hon börja tugga på riktigt och inte bara låtsas som hon gör nu.

Jag var duktig och tränade idag. Det kändes som om jag skulle spy.
Det är tamejfan dags för uppstyrning nu alltså.

Det blåser.

Annars då?
Inte mycket, så jag skiter i det här nu.

Dagens tjuvlyssnat:
Nordstan
En pappa ~35 och hans barn ~4 står utanför Burger King. Då kommer en man förbi, som pratar i telefon. Plötsligt säger mannen "hora" till personen i andra änden av luren.
Barnet (när det har gått en stund): Vad betyder hora?
Pappan: En bil som pappa har köpt.

1 kommentar:

rullgardinsflikkan sa...

JAG VILL SE JENNY NAKEN JAG VILL SE JENNY NAKEN!!!!