7.6.08

Sommarplaner:

Jag har så mycket tokskoj på gång i sommar att jag känner att det faktiskt är värt ett helt eget blogginlägg.=)

13/6- Potatisfestivalen.
Ack, gamla vän.. we won´t let you down trots att det är både tråkigt och förutsägbart. jajja.
14/6- Monsterjam.
Ska bli askul. Vi var ju där förra året och smälte bort. Hoppas det inte blir så varmt iår bara.
Men nu är jag iallafall inte med barn vilket lär underlätta eventuella värmeslag med 200%.
19-21/6- Midsommarbröllop.
Min gamla papps slår till för tredje gången och gifter sej på midsommarafton.
Vi klagar inte eftersom en gratis midsommarfest på öland sitter jäkligt fint, haha.
På midsommardagen slänger vi dessutom in ett besök på Ölands djurpark.
Jari och Johan kommer vara härligt bakfulla och jag ska skratta rått när de åker karusell. Moahaha!
23/6- Danmark.
Eller rättare sagt Varberg. Vi ska bo på vandrarhemmet där för att sedan på tisdagmorgon åka vidare till Danmark. Och sedan blir det hotellboende och Legoland. Melvin är eld och lågor.
29/6- Bröllopsdag!
Två år sedan jag blev världens lyckligaste fru! Det måste firas.
3/7-Arvika.
Jepp, jag dumpar man och barn här hemma och sticker till Arvikafestivalen med Anneli! Tjohoo!
Värsta mamieroadtrippen.
Jag är eld och lågor.

Förhoppningsvis hinner vi med en del bad, grillning och allmänt semesterchill också.
Och Liseberg för i år ska jag äntligen få åka! Det funkade ju inte förra året med tjockismagen.
Det ser ut att bli en bra sommar. Underbart! Jag gillar att ha allt framför mej.

Nu är det barnkalasdags!

Inga kommentarer: