10.6.10

Hej verklighet!

11300:- ska de ha på verkstan för att laga våran bil. Det är verkligen helt sinnes. Vi hade gissat på 5000. Hejdå underlagskräm, jacka och så vidare. Hej ny spindelled och annat lika kul! Fy fan... Ska se om min snälla mekanikermorfar kan ställa upp och laga det som lagas kan på egen hand. Då kommer vi ner i den nätta summan av 7000 istället. Yeey..? Då kan vi åtminstone få åka på Peace and love, och det vore ju trevligt. Vi måste verkligen fixa det här nu också, för från och med den 21a blir det körförbud på gamla Bettan. Bilar är tamejfaen det tråkigaste som finns att lägga pengar på.

Gjorde ett misslyckat försök att snygga till mig lite igår, genom att färga ögonbrynen. De skulle bli mörkbruna men blev kolsvarta. Jari skrattar varje gång han ser mig och kallar mig för Krusty. Och jag kan inte ens bli sur och skälla på honom eftersom jag börjar skratta själv varje gång jag går förbi en spegel. Dagens I-lands.
Nu ska jag lägga mig och läsa "The short second life of Bree Tanner", vilket är typ en spin-off på den tredje boken i Twilight-serien. Den är tyvärr inte särskilt bra. Det behövs en Edward för att dölja vilken halvkass litteratur det egentligen är.
Bilden kommer ifrån Twilight- the graphic novel. Vilket är första delen i serietidningsformat. Bilderna är målade av en koreansk tjej som heter Young Kim, och det är så vackert! För mig som älskar manga är det här verkligen löken på laxen.

Inga kommentarer: