18.6.10

I fredags gjorde jag och Anna-Carin stan, var en sväng på Mangiamo där man kände sig som en gammal tant. Sedan körde hennes bror oss runt halva Alinge innan vi slutligen landade hemma hos mig. Somnade framåt sexsnåret och sedan var det uppstigning halvtio för att åka till Munkedal och Punk illegal. Regnet öste ner och jag var bakfull och trött som ett djur. Inte på humör alls. Men efter 1½ liter vin, ett gäng koffeintabletter och red bull var jag på banan igen. Och som jag var på banan!
Hade skitkul. Träffade en massa roliga människor och höll låda större delen av natten. Såg visserligen inte ett enda band, förutom Doom som vi var chaufförer åt, men hade som sagt askul ändå. Vet inte vad klockan var när jag äntligen somnade men solen hade gått upp för längesedan. Några timmar senare blev det för varmt i bilen där vi sov så då vart det uppstigning igen. Uppskattningsvis sov jag kanske 6 timmar på hela helgen. I söndags mådde jag så dåligt att jag var säker på att jag snart skulle dö och svor på att stanna hemma i helgen. Men det har gått över nu, så imorgon blir det potatisutgång. Wöwöwö! Tur att mina barn tycker att det är så kul att sova hos sin mormor. Så att jag kan gå ut och drägga med gott samvete.

Inga kommentarer: