2.11.11

Skosugen.

Min goda vän och häxmästarinna Eva har dåligt inflytande på min klackhöjd. Jag känner nämligen ett pockande behov av att köpa ett par riktigt högklackade (med mina mått mätt) skor som jag kan ha när jag går ut och svirar. Jag har ett par med 6 cm klack och dem klarar jag ju att gå i utan att se helt knäpp ut, men frågan är hur det dubbla kommer att funka?
Jag antar att övning ger färdighet och så vidare, så jag får väl glida runt här hemma i mina gamla noppiga gympabrallor och några av de här snyggingarna:

Lola ramona:

Donna girl:

Irregular choice:

Irregular chocie:

Iron fist:

Iron fist:

Iron fist:

Iron fist:

Iron fist:

Iron fist:


Vilka är finast? Hjälp?!
/Tjejen med beslutsångest

1 kommentar:

Evis sa...

Det går väl inte att välja? Både de från Lola Ramona och de från Donna Girl var fantastiska, precis som de svarta från Irregular Choice och kilklackarna från Iron Fist.

Kilklack är generellt sett lättare om man inte är van vid högklackat om det är till någon hjälp.