1.11.11

Jag borde verkligen ta tag i läkemedelsberäkningen på allvar. Känner mig så oerhört omotiverad bara. Har ju varit sjuk i tre veckor och kommer liksom inte igång igen. Dessutom lovade jag i ett svagt ögonblick ungarna att få vara hemma den här veckan eftersom det är höstlov (Melvins första riktiga skollov) och det är svårt att få studiero med dem hemma. Det är 1, 5 vecka till tentan och jag måste verkligen skärpa mig. Imorgon ska jag.

Idag har vi däremot haft en riktigt skön och avslappnad dag. Det känns som om jag börjar bli frisk.
Jag och Lovis gick på lunchbio och såg den nya Nalle Puh-filmen. Sedan tog jag en promenad runt sjön med Sookie innan det var dags för Melvin och Jari att gå och se Tintin. Typiskt orättvist men Jari ville se den mer än jag så det blev han som fick gå.
Det gjorde dock inte så mycket eftersom jag fick överraskningsbesök av finaste Therese istället, så vi åt pumpapaj, drack öl och tjötade skit hela kvällen. Mycket trevligt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Mia Skäringer. Har hört så mycket om hennes show att förväntningarna är minst sagt skyhöga. Ska bli intressant att se om den uppfyller förväntningarna.

Inga kommentarer: