14.8.08

Underbara människor.

Jag har börjat sälja barnkläder för meandi.
I måndags släpptes senaste kollektionen och under förmiddagen lade jag in en bild i mitt galleri på familjeliv.
Idag ringer min coach och berättar att någon säljare i stockholm ringt och sagt att jag lagt in en bild från kollektionen redan i söndags, alltså innan kollektionen släppts vilket man givetvis inte får lov att göra.
Om det nu hade vart så att jag hade lagt in en bild i söndags så hade det ju såklart vart förjäkligt och vem det nu är som har ringt hade i sådanafall gjort helt rätt.

Men det gjorde jag inte, från och med i måndags när jag la upp bilden var kollektionen släppt.
jag hade kompisar här som kollade på den flera timmar innan bilderna kom upp på hemsidan och efter att ha pratat med min coach har jag fått bekräftat att det var helt okej.

Så den här människan har alltså ringt och "anmält" mej och ljugit om att jag gjort något som jag inte gjort, något som skulle kunna få mej avstängd från försäljningen. Okej om det hade vart någon jag kände och var ovän med eller så, men icke. det här är någon som jag överhuvudtaget inte känner.. varför gör man så?
Usch vilken liten och illvillig person det måste vara. helt patetiskt.

Samtidigt kan jag inte låta bli att skratta lite, för det är så typiskt tjejigt.
jaja..

Inga kommentarer: