27.8.08

Sicko.

Jag är sjuk. Min hals är helt igenslemmad och svullen och kliig. huvudet värker och om jag hittade febertermometern tippar jag på att den skulle visa på typ 45 grader.

alltså bäddade jag imorses ner mej med sagan om isfolket och sög på glasspinnar i sängen hela dagen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA! Kul skämt. Den tid då jag faktiskt fick vara sjuk när jag var sjuk är sedan länge förbi. Det är bara att bunkra upp med strepsils och ipren och köra på som vanligt. jävla skitliv.
Och jag vet ju hur det kommer gå, för så här är det varje gång jag blir sjuk; Istället för att komma lindrigt undan och vila en dag redan när det börjar ignorerar jag faktum tills jag istället blir totalt knockad och MÅSTE ligga stilla i typ fyra dygn och bara döööö av sjukhet. jävligt smart.

Idag har jag:
Gått upp och matat/klätt på barn.
Tagit barn 1 till dagis.
Lagt barn 2, pluggat.
Hämtat barn 1 från dagis.
Lagat lunch/städat.
Tagit barn 1 till tandläkaren.
Underhållit barn 1+2 fram tills att make kom hem.
Haft Meandi party hela kvällen.
Kommit hem, lagt in ordrar.

Nu är klockan elva och det känns som om jag har tokfestat i tre dygn.
Ska sluta sitta här och jiddra och börja sova istället.
Stackars mej.

Inga kommentarer: